воскресенье, 6 ноября 2011 г.

LibreOffice on parem kui MS Office

LibreOffice on projekt, mis jagas OpenOffice projektist. Asi oli selles, et kui arendajad saatsid oma koodi SUNˇile, ta võttis kõik õigused enda juurde. Pärast kui SUN oli ostetud Oracleˇiga, arendajatega oli otsustatud et enam oodata ei saa ja on vaja jagada projektist. Oracle on tuntud sellega, et ei toeta Open Source üldse.

Kõige suurem, mis mulle meeldib LibreOffices on Spreadsheets. Kui mina avan csv dokumendi temaga, siis saan valida endale igasuguseid eraldajad ja näen kõik väljud tekstina, nagu peabki olema. MS Excelis on vastupidi, ennem pean avama teda ja siis proovin importida ja pean käsitsi panema kõikjal, et see on tekst. Sama asi on kui tahan eksportida Spreadsheetsˇist andmed CSV faili.

Teine asi on MS Office 2011 disain , see kas meeldib inimestele või mitte. Minu jaoks on see ekraani suuruse mitte ratsionaalne kasutatavus eriti läpakatel. LibreOffices, aga võiksid arendajad parandama natuke disaini, et välja nägemine oleks parem. Heaks näidiseks on ümbertehtud IBM Lotus Symphony.

LibreOffices oli juba OpenOffice ajast nupp, mis võimaldab kiiresti eksportida faili PDF formaadi. Sellist funktsiooni kasutan väga  tihti.

Need kõik funktsioonid on kõige tihedamini kasutatavad minu praeguses töös ja elus. Seetõttu mul ei ole küsimust mis programmiga hakkan töötama Windowsi arvutis - see on OpenOffice või LibreOffice.

Комментариев нет: