суббота, 29 октября 2011 г.

Nädala teema - Virtuaalmaailmad

Sel nädalal pean kirjeldada oma kogemused virtuaalmaailmas. Need ei ole väga suured, aga mõned proovid olid tehtud. Siin on vaja välja selgitada, et iga mäng, mida võib mängida teiste inimestega, on virtuaalmaailm.

Minu kõige suurem kogemus oli seotud online mänguga Travian. Hakkasin sellega mängida, sest mõtlesin, et pärast tööd ja õppimist oleks hea natuke mängida. Lõppvalik oli tehtud, kuna isiklikult kasutusel on Linux ja tahtsin interneeti kaudu mängida.

Esialgu oli kõik hea. Ehitasin maju ja arendasin talu. Mäng hakkas meeldima ja mõtlesin, et tegin õige valiku.

Mõne aja möödudes, aga tekkis esimene probleem see mäng nõudis palju aega ja palju pöördumist, et kõik on hästi ja pole vaja panna midagi arengusse. Teiselt poolt, kui endal oli aega ja tahtsin mängida, siis polnud midagi teha, sest kõike arendatakse ja ma pean ainult ootama. 

Pärast veel mõni aja, liitusin klubiga, et kaitsta oma talu, seal hakkasin inimestega vestlema natuke. Tegelikult, vestlemine mulle ei meeldi interneti kaudu, rohkem eelistan reaalelus suhtlemist. Kui klubi liitus teise suurema klubiga, siis loobusin liitumisest, sest ei tahtsin proovida endast üksinda virtuaalmaailmas.

Mängides ja arenedes oma talu veel mõni nädal minu peale tulid sõjaga. Proovides areneda tagasi oma talu sain veel ühe sõja ja lõppude lõppuks kaotasin mängule huvi. Siin lõppeski minu kogemus virtuaalmaailmaga.

Mis järeldused tegin oma mängimisest? Väga lihtsad:
  • mulle eriti ei meeldi
  • võtab liiga palju aega

Комментариев нет: