Selle küsimuse vastamiseks on vaja esialgu saada aru, mis tähendab blog. Kirjutades sõna blog lahti, saame web log. Tavaliselt kirjutavad neid individualistid, aga tulevad siia ka firmad kuna kasutavad blogi veel üheks uudiste kanaliks. Blogid erinevad tavalistest internet-päevikutest sellega, et tavaliselt on olemas kommenteerimisvõimalus.
Blogide kirjutamiseks on mitu motiive. Firmadega on kõik selge:
- trendikas. Kõik seda teevad ja me peame, kuigi selle blogi keegi ei loe. http://www.frukt.ee/frukt-kuubis-espresso-mekaia/
- suurendada oma müügihulka, reklameerida oma tooteid/teenuseid. Näidiseks, on Googleˇi blog, mis asub ka siin blogspotˇis http://googleblog.blogspot.com/. Praeguseks, teevad ka e-poed endale blogid, kus kirjutavad uuest kaubast või allahindlusest.
- tuluta organisatsioonid aga kasutavad ainult uudiste kanaliks. Seda teevad ka tavalised firmad.
- "Kõikidel on, siis mul ka peab olema. Äkki saan tuntuks." Neid bloge on palju, aga keegi ei loe, kuna idee on olla nagu kõik. Tavaliselt aga bloge loetakse siis, kui on midagi huvitavad või silmapaistvat.
- Kui inimesel veas, siis hakkab tema bloog tooma omanikule raha. Peamise sissetuleku toovad need artiklid IT-tooteist, kus inimene kirjutab, et tema ostis seda endale ja väga meeldis. Androidi blog http://droider.ru teenib endale poest tehtud ostudest (partner-poed) või reklaam-artiklist.
- Oma teadmiste süstamiseerimiseks väga sobibki bloog. Inimesed kirjutavad oma probleemist ja tehtud sammudest. Kõige rohkem on levinud IT-inimeste seas http://habrahabr.ru/blogs/ruby/.
- Turistide blog http://traveliving.org annab võimaluse omanikutele suhelda inimestega. Kõige suurem suhtlemisisu on oma kultuurist inimestega.
Комментариев нет:
Отправить комментарий